2016. február 3., szerda

Nyers zöldségleves

Nyers zöldségleves

Én már nem is tudom hogyan kerültem a nyers oldalakra, de először az ételek elkészítései furának hatottak, és ahogy kipróbáltam, megcsináltam valami zseniálisak. Azóta rabja vagyok a nyers sütiknek, leveseknek, főzelékeknek. Teltségérzetet, jóllakottságot érzek, és mégsem terhelem meg vele a gyomromat. A közérzetem étkezés után nagyon jó, nincs puffadás, nincs, álmosságérzet inkább teli vagyok energiával.
A levest Lénárt Gitta blogjáról készítettem el.

Hozzávalók:
Karfiol, gomba, sárgarépa, póréhagyma, brokkoli, cukkini, zellerszár, karalábé vagy más zöldségek.
Ételízesítő (vegamixet használtam, ami só mentes) só, 1 kanál olívaolaj, melegített víz.
A zöldségeket apróra vágtam. Rászórtam a vegamixet a sót és az olajat. Összekevertem és 1-2 órára betettem a hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek. Tálaláskor melegítünk tiszta vizet, felöntjük, és már ehetjük is.