2015. december 13., vasárnap

Gombás szendvics

Pirított gombás szendvics

A mai napom teljes káosz volt. Lótottam, futottam, ügyeinket intéztem, bevásároltam, mert az én gyermekeim és a férjem egy hétvége alatt töménytelen mennyiségű gyümölcsöt képesek megenni. Teljesen kitakarítják a hűtő tartalmát. Persze a kicsit nem tudom senkire hagyni így rohan velem egész nap. Szerencsés vagyok, mert imád boltba, piacra járni. Egy piaci bevásárlás alatt leáll, az árusokkal beszélgetni kap egy paradicsomot, egy fürt szőlőt, almát vagy egy sárgarépát, mikor mit adnak Neki a kedves eladók. A nyers zöldséggel sajnos nincs, kibékülve azt mindig odaadja, nekem viszont a gyümölcsöket egyből elfogyasztja. Na, ilyenkor van az, hogy villámgyors ebédet kell összedobnom, mert az iskolából hazaérő gyerekek is mindig nagyon éhesek.
Egy kiadós, sűrű leves után egy ínyenc szendvics néha napján igazán belefér.
Hozzávalók
25 dkg barna csiperkegomba
1 evőkanál olivaolaj
3 evőkanál szójaszósz
2 gerezd fokhagyma

2 db paradicsom
Retekcsíra,zöldsaláta
Póréhagyma
Pirítós kenyér
A csiperkét mossuk meg, szárítsuk, szeleteljük fel. Egy serpenyőben hevítsük fel az olajat dinszteljük meg a póréhagymát, adjuk hozzá a gombát, a szójaszószt és 1 gerezd fokhagymát. Majd nagy lángon pirítsuk puhára a gombát.

A kenyeret pirítsuk meg. Dörzsöljük be a maradék fokhagymával, tegyük rá a salátalevelet,vékonyra karikázott paradicsomszeleteket. Szedjük rá a gombát és díszíthetjük retekcsírával.